28.12.2013




Heeiippa :3
Mulla meni kyllä joulu aika lepposasti. Sain jopa joulutunnelman ja ahh, oli kyl just täydellinen joulu. Kotona löllööminen ja glögin juominen <3 
Joulupäivänä mä pelasin 5h AC IV ja sen jälkeen mentiin mun siskolle :D Sain vähän potkuja... Meinaan jonkinnäköisestä taikajuomasta... :D Ohhoh. Oli oikein hyvä päivä sekin.


Tossa ylempänä on pari parasta lahjaa. Voisin listaa muutaman~
-toi muki jonka san Katilta C:
-ATL paita :3
-AC IV
-älkää naurako, liput cheekin keikalle XD Voi ei. Mitä mä siel oikeen teen? 
-Kylpyläreissu
-Kreikan matka
-Lahjakortti salille

Sain kyllä muutakin mut en jaksa kirjottaa XD Olin ilmeisesti kiltti lapsi.
Eilenpä olin sitte Helsingissä :3 Mitä mukavimmassa seurassa elikkä siis Veera, Ella, Jesse ja surprise KATTI XD  Ostin Rocksoundin ja 2 levyy: SWS ja A7X. Ainiin. 

foREVer

Katti tuli iskälle yöks sitte myöskin eilen :D Katteltiin Doctor Whota (jota kyl alan kattoo kohta lisää) ja syötiin pizzaa :D Ja nyt Moona vaatii merkintää hänenkin olemassa olostaan XD Joten Moona, voi kyllä, olit paikalla. Ja loppuillasta Avatarii :D Tai loppuyöstä. 
Tänään käytiin kahvilla RC ja möllöteltiin ympäri kaupunkii. Että sellasta :3 Taidan alottaan D. Whon kattelun eli morjens :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti