4.1.2014

25 faktaa (again)

1. ööö ongelmia taas alottaa... ömnöm mä oon oikeesti hirvee hiusfriikki. Oon aina kateellinen kaikkien hiuksille XD
2. ite tahtosin pidennykset ja värjää melkee valkoseks ja ahh sellasseet paksut jota ei enää pysty ees hallita :D
3. Oon karmeen epävarma mun kropan kaa ja mä toivon et se ny lähtis vähä enemmän litoo (siis se epävarmuus) ku pääsen salille, tuntuu ettei voi olla omaittensä joitteki seuras ku aina tulee semmonen fiilis et ne aattelee et ompas läski yms.
4.  jos puhun asioist joist en pahemmin tykkää puhua nii yleensä kihertelen karmeesti ja oon karmeen levoton ja tietsikal tai jollai aina saatanasti hymiöitä
5. oon oikeestaan aika huomiohuora, joteski aina tykänny saada huomioo vaikken sitä muitten naamaa hierokkaa XD
6. oletan melkee aina kaikesta liikoja, haaveilen liikaa esim jostai kotimatkasta et kaadun ja joku mun unelmien prinssi pelastaa yms.
7. valehtelen tosi paljon
8. rakastan kaikkee outoo ja omaperästä
9. ootan tulevaisuudelt liian paljon
10. musiikki on mulle oikeesti iha sairaan tärkeetä
11. laiskuus estää mua tekemästä asioita joita oikeesti haluisin
12. toivoisin et mut heitettäs jonnekki autiolle saarelle yksin ilman mitää ja haluisin oppii selviytyy siel :D
13.toivon kans jotai zombi apocalypsii (ei mitää hajuu mite kirjotetaan) et ihmiset oppis elää enemmä sovus ja unohtas kaiken turhan
14. ennen pelkäsin pimeetä mut nyt tuntuu et oon osa sitä
15. mun äiti on aika kontrolloiva ja se estää aikapaljon kaikkee mitä haluisin tehä vaik ne ei ees ois mitenkää pahoja asioita
16. toivon et lukios mä pääsen elää mun elämää ja et löytäsin jonku ihmisen mun rinnalle tarpoo :D
17. rakastan osottaa stereotypioit vääräks. esim. haluun mattamustan amisauton jos on tummennetut lasit, sit kaikki todennäkösesti luulee et oon amis ja poika, mut nope molemmat pieles.
18. oon aika vitun jätkämäinen et en oo kyl kovin tyttömäinen XD ei se mua kyl haittaa.
19. en pysty melkee ikinä tehä mitää pitkäaikasesti. esim päiväkirjan pito on helvettiä
20. yritän aina tehä vaikutuksen ihmisiin
21.tuntuuu et oon aina kaikes sillai semihyvä mut en missää semmonen EEHMMYGEERRDDD et se vitutttaa :/
22. tarvisin valkotakkisten apuu :D
23. toivon et kesäst 2014 tulee mahtava
24. esitän kaikille ihmisille eriroolii ja väitän ettei kukaa oikeesti oo samanlainen eri ihmisten seurassa :DD
25. ja olen varmasti väärässä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti