6.12.2013

The river

Ahhh hyväääää itsaripäivää :3 Mun päivä on menny aikalailla löhöillen vaikkas meillä kävi vanhoja naapureita vierailee. Tein kääretortun aamulla niitä varten XD Siit tuli aiaks hyvää. I'm very prouddddd. Näin Katinki iha pikapikaa vaiks näin sen eilenki jo mut anyway XD Näinpähä kuiteski. Arvatkaapas mitä? YLIHUOMENNA BMTH!! JA ARVATKAAPA MITÄ MUUTA!! ALL TIME LOW JULISTI ET NE VETÄÄ KEIKAN SUOMESSA MÄ EN VOI USKOOO OIKEESTI WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! HIHIHIIHIHI! Arvatkaa vaa kuka sinne menee? NO VITTU MINÄ JA KATTI! Ahhhhhhh. Dreams come true, am I right? Ahhahahahhahaaa. Mut joo se siitä. Siitä kyllä vingutaan vielä piiiitkään. 

Huomenna mul on taas ihana päivä, 9 töihi, 15 pääsen töistä, 16 alkaa kenraaliharkat ja 18 esiintyminen :D Sinne saa tulla kuuntelee meijä ihanata kuorolaulantaa. Vehkojansalilssa klo. 18.00. Tervetuloa ;))) 

Mulla nyt sitte ei pahemmi oikeestaa ollukkaaa muuta. Sunnuntaita ootelessa! Alla muute muutama otos mun huoneesta ja oliha mun pakko ottaa kuva mun seksikkääst julisteseinästä joka ei kyl oo vielä valmis, mutta soon i tell ya. SOOOON!


AINIIIN JA VIELÄ KERRAN OIKEIN HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti