28.2.2014

Ainiin

Otsikko on kutakuinkin totuus mun tän hetkisest muistista. Koko aika oon sille et tänää ku pääsen koulust, teen sen postauksen. tietenkin muistan asian vasta sitten ku oon lämpimästi puoluinumas lämpimien vällyjen alla odottamassa seuraavia painajaisia joita on jatkunnu iha mukavasti. Aihe: En tiedä. Mistä tiedän että näen painajaisia?: Hirveen varuillaan heti ku herää + hirveen levotonta nukkumista :D 

Mut joo se siitä nukkumisesta :D Mulle nyt ei oo vaa sattunnu tai taphatunnu mitää. Oon työhakemuksia lähetelly muutamaan paikkaan ja toivotaan et nappaa :D Voin mä kyl työttömän/vapaan kesäloman viettää, ei siinä mittää. Toi sali vaa imee tota rahaa nii perkeleesti, et mun on pakko alkaa keräilee sponsoreita :D 

Arvatkaas mitä älysin. Meijän blogi täyttää vuoden ens. pe ja sitä on pakko juhlistaa! Pitää Kattiiki muistuttaa asiasta. Haasteita siis kehiin! Kaikkee mahollista maan ja taivaan väliltä vai mite se ny menikää XD Mul on semmonen mielikuva et Katti tuskin haluaa Cinnamon Challenge round 2 XD Muuten ihan mitä vaan. Anonyyminäkin kaikkea mahollista.

Mut nii ei mulla muuta, nauttikaa ihmiset. Ja jos teil on instagram jollakulla nii mun käyttis on sirenskiller :D Joten seuraamaan vaan, todennäkösesti seuraan takas. Sitä päivittelen silleettiis joka toinen päivä. Yritän ainaki XD Mut juuu heippaaa~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti