18.2.2014

Yritän selittää lyhyesti

hommattii tollassii äitin kaa mulle, toimii oikein hyvin! ei siitä sen enempää

JOO TERVE JA HILARINPSIS XD joo arvatkaas ketkä oli KEIKALLA TOISSAPÄIVÄN? well we were. Se oli kyl oikeesti aika hieno keikka. Let me tell more.

Joo nii hommahan alko sillä että herättiin neljältä ja varttii vaille viis koitti lähtö siis AAMULLA Helsinkiin. Käppäilin Katin iskälle joka heitti meijät ja haki meijät siltä keikalta. Oon oikeesti kiitollinen siitä. Mut joo siinä ajettiin hakee Ella ja Minttu ja jatkettiin Helsinkiin. Sitte levitettii kamat siihe (meijä ees oli ehk 30 tyyppii siel jonos. oli ollu kuulemma edellisestä päivästä asti jonottaa) ja hetken pääst Veera ja Jesse tuli. Mitäs siinä jonoteltii, kaikennäköst ehti tapahtuu, en ees jaksa selittää mitä. Tutustuin viel vähä enemmä Minttuun ja sillettis :D Jonotusta, jonotusta ja jonotusta. 

Viimein ku päästii keikalle olo oli oikeesti huikee. Vaikka oli taas ihan vitun ahasta nii kyl se oli silti jees. Blitz Kidski (sori jos kirjotin vääri) vaikutti hyvältä ja sen vokalisti oli kyl aika vitun kuuma. Mut joo XD Oltiin siin kolmannes rivis alkajaisiks. Homma alko mennä käsistä ku tuli ATL. Loppujenlopuks oltii jossai 6. rivis eikä oikeestaa haitannu, sai happee. Me biletettiin ihan täysii Katin kaa. Mä en oo oikeesti tuntenu noin montaa tunnetta yhen päivän aikana. Vitutus, viha, suru, shokki, iloisuus, onni, väsymys jne. All time lowki veti nii uskomattoman hyvin etten jääny kaipaa yhtään mitään. Toisiks paras keikka mil oon ikinä ollu. Ja arvatkaa mitä? SAIN JACK FUCKING BARAKATIN PLEKUN!!!! ihan oikeesti mä en ikinä ois uskonnu et oikeesti oisin saanu sen. Se oli siin lattial ja mä bongasin sen siit ja seki fiilis oli mahtava. Sit ostin viel semmosseen keikkapaidan mis lukee FUCK edes ja se U on pääkallo + sitte viel perus silikoniranneke. Keikan jälkee mul oli kunnon ekstaasi fiilis. Ikinä ollu semmonenkaa :D Halasin vaa kaikkii ja oli hyvä fiilis kaikinpuolin. Kotimatkalla nukuin suurimman osan ja kotiin päästyttyä nukuin kolmee päiväl. Himas oltii siis joskus yhelt yöl. Kevyet 14h yöunet. Eilen ei ollu muutaku tinnitystä ja fiiliksii keikast, vähä kyl viel väsytti.

Tänään oon kyl sitte tehnykki jotai. Menin Veeralle, katottii True Bloodii, tehtii brownieita (jotka oli hyvii, söin just loput) jaa hengailtii :D Sain myös Veeran Netflix tunnukset ja para-aikaa kattelen doctor whota vähä lissää. Pari jaksoo katon viel tän yön aikana, sillä huomenna HELSINKIIN jälleen, lounaalle iskän poppoon kaa. Saa nähä mitä muuta tapahtuu. Mut mä jatkan DW katteluu, See ya!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti