10.2.2014

Juuh elikkäs.. 6 PVÄÄÄÄ!



Mooikka :) Meikäläinen on tässä venaamassa inspirointumis (?) kohtausta, et pääsis saunaa... Kyllä mä sen jostain kai löysinki kattellessani kaikkii ihanii vloggaajii mm. mariieveronica. Sain taas jonku meikki-innostuksen, ku omat alkaa vähä loppuu eikä oo pahemmi jaksannu meikkaa aamusin, MUTTA NYT, sanoin just äitille et jos mentäs lauantaina vähä shoppin shopping ;) Haluun meinaa mineeralipuuterin, vaaleen meikkivoiteen jaaaa puukajaalin, nestemäisen kajaalin jaaaaajajajajjajaaa valkosen luomarin :DD Rahaa palaa jälleen.

Huu löysin pitkän hiuksen. 5cm pidempi ku kaikki muut XD Mut joo siis sitte vähä kuulumisii, viiiikko sitten sunnuntaina oli Eemilin synttärit! Oli kyllä ihana tallero se pikkunen ja me hommattiin sille mun siskon kaa paavo pesusieni bongot :DD Ihan mahtavaa. Nyt yritän muistella tässä mitä on tapahtunnu. Olin kans viime viikolla hyvin paljon kavereitten kanssa, Katti tuli perjantaina yöks iskälle ja oli iha jeba time siellä :D Sitten olen syönnyt aivan liikaan verrattuna siihen kui paljo oon käyny salilla...Siis mä käyn sentää sen 3krtaa salil viikos ja sit pyöräilen pävittäin sen vähintään 6km. MUT EI SEKÄÄ MISSÄÄ NÄY. Syön normaalisti vähemmän ku yleensä ja ei minkäääänlaisia tuloksia. Ketuttaa.

Sit mul on vielki pääl tää hiusmanaus. Tahtoo valkoset hiukset ja kasvatta näit päällyskarvoi pidemmäks :( Olen kovin tyytymätön itseeni. JA SIT SE LABRET VIEL ;C ei ole kivaa tämä. Toisen ei anneta omaa tyyliään näyttää. Kovasti tahtoisi omaa tyyliään näyttää. Kivoja vaatteita käyttää. Joo nyt loppu XD Katti tartuttaa mule tän pasilan aika hyvin. Mut äähähähähää meen suihkuun sillä salin jälkeinen freshness ei ole päätä huumaava. Heippa! :)


4 kommenttia:

  1. vaikka laihdutat nii sun pitää syödä se 5 kertaa päivässä, ei vähentää sitä. ja ei se paino heti putoo. ja eks sä juo niitä energiajuomia aika paljon? tuskin sekään terveellistä on.

    VastaaPoista
  2. Itseasiassa en oo juonu energuiajuomii päälle puoleenvuoteen, kesällä niitä kai jotai 10 join, mut se jäi siihen. Ja sillä "normaalia vähemmän" tarkoitan sitä, kun söin aivan liikaa.

    VastaaPoista
  3. sitä aikaa siis, kun söin aivan liikaa :D

    VastaaPoista