26.4.2014

Rise again

Peek-a-boo! :3
Mul on ollu tänää harvinaisen rento päivä~ Mutta eka eilisestä enemmä. Mentii Lauralle pizzailtaa viettämään feat. Katti, Ella, Jesse ja uus tuttavuus Asa :3 Oli tosi mukava meno ja kuunneltiin vanhoja klassikkoja ja paljasteltiin salaisuuksia erinäisten asioiden vaikutuksen alaisena. Päätettii yöllä lähtee meille nukkuu. Se on kivaa pyöräillä kaupungin läpi tähtitaivaalla :3


Tänää herättii joskus 12 aikoihi, mut ylös noustii vast yhen jälkee. Niin hyvä fiilis ollu koko päivän. Oon pelannu erinäisiä pelejä, käyny lenkillä ja mummi tuli meille yöks. Sit mun hiuksil on joku ihme homma pääl. Mul oli tänää ja eile good hair day ja viel suihkunki jälkee ne on yllättävän kiwsusti. Alan taas pikkuhiljaa olee varmempi hopeanvaaleista hiuksista ja labretista. Radio Rock on pauhannu menemää opettaen rockin perusasiat. Mä taidan vähitelle tietää, kuka mä oon. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti