25.5.2014

my life

Mulle tuli joku keski-iän kriisi päälle tässä äsken. Rupesin miettimään _mitä_mä_teen_mun_ELÄMÄLLÄ. Nohh voin tehä parit tällässeet mahdolliset elämä hommat. Ei ole paremmuusjärjstyksessä.

1. Lukion jälkeen menisin kauppakorkeeseen jos pääsisin. Hommaisin sieltä sitte ihan hyviä arvosanoja ja bilettäisin ja viettäisin nuoruutta. Valmistuisin pitkän uurastuksen jälkeen ja pääsisin töihin hyväpalkkaiseen työhön. Ostaisin hienon omakotitalon ja hankkisin lapsia. Kyllästyisin todennäkösesti arkeen ja unohtaisin ajan kulun. Hetken pääst havahtuisin 70-vuotiaana lastenlasten keskeltä, että mihinkäs se elämä meni. EI SIIS NÄIN!

2.Mua alkaa masentaa liikaa se etten keksi mitä haluun elämältä. Musta tulee pummi. Kadunvarsissa pummaan rahaa. Muistakaa siis antaa mulle sitte almuja alkoon. Ehkei näinkään.


3. Pääsisin radiolle töihin. Mielellään Radio Rockille. Pääsisin työskentelee musiikin paris, olisin mukana sivistyksessä, tapaisin mahtavia muusikkoja tai mielipiteillä varustettuja ihmisiä haastatteluissa ja yleensä ottaen olisi hyvä työyhteisö. Palkka olis ihan semi ja ois paljon työetuja. Hommaisin lapsia (1-2) ja toki mulla ois mies. Lapsetki sais nauttii mun työstä pääsemällä halvemmalla tai ilmatteeks keikoilla ja ne sais tavata idoleitaan. Mutta kaiken tän kaataa se, että radioille on ihan helvetin vaikee päästä töihin. 


4. Musta tulee erakko, joka muuttaa keskelle metsää tai muuttaa autiolle saarelle pois sivistyksestä. Mut oon liian seuraihminen, etten pystyis ja tulisin hulluks. Tuskin näin.

Joten, MITÄ HITTOA MÄ TEEN!? Tällähetkellä katon lätkää, odotan lomaa ja oikeestaan aika pitkälti elän huomisessa. Toisaalta oon alkannu olee tyytyväisempi elämään. Ehkä tää hullu teini-ikä alkaa laantuu ja alan aikuistuu. Siltä anaki tuntuu. Ja täähän rimmas viel :D VENÄJÄ VITTU SAI MAALIN! anteeks. Ihan hirveet. Nyt alan keskityyy tähän lätkää ja tota noin. Vihaan tuomareita.




1 kommentti:

  1. Mulle sanottiin joskus näin (opiskeluvalinnoista jne.) että jos vaan alkaa opiskella sellaisia juttuja, mitkä kiinnostaa itteä, niin ne avaavat sitten oikeensuuntaisia ovia jatkossa työelämässä (eli ei kannata pelkkien tulevien työmahdollisuuksien perässä opiskella, koska opiskelut myös osittain määrää minkätyyppisiä töitä teet). Jos siis opiskelet jotain esim. kulttuurituotantoa yms, mistä nyt sitten radiohommiin mentäiskään, niin et välttämättä tuu koskaan radiohommia tekemään mut teet kuitenkin jotain sinnepäin, et ainakaan istu pankissa. Ymmärsitkö yhtään? :D Onneks sulla on kuitenkin lukio aikaa miettiä :) Kävi miten kävi, elämä kantaa!

    -your sister

    VastaaPoista